FBS dan Education Africa Membawakan Keceriaan Krismas Kepada Keluarga Yang Memerlukan

FBS dan Education Africa Membawakan Keceriaan Krismas Kepada Keluarga Yang Memerlukan

FBS dan Education Africa berpadu tenaga sekali lagi untuk mengedarkan hadiah Krismas dan menyampaikan ucapan selamat kepada keluarga yang memerlukan dari Etwatwa, Daveyton.

Sebagai sebahagian daripada kerjasama berterusan mereka, FBS dan Education Africa tidak sabar-sabar untuk memberikan impak yang positif dalam komuniti tempatan di Afrika Selatan.

Pada 18 Disember, wakil FBS dan Education Africa melawat Pusat Komuniti John Wesley di Etwatwa, salah satu daripada beberapa komuniti yang menerima pembelaan Education Africa. Pusat komuniti ini memainkan peranan yang penting dalam menyediakan perkhidmatan penjagaan dan pembangunan belia di rantau ini.

Inisiatif bersama ini adalah hadiah Krismas untuk komuniti Etwatwa– lebih 100 kanak-kanak, belia dan orang dewasa menerima bungkusan makanan dan keperluan asas daripada FBS dan Education Africa. Dengan hadiah-hadiah ini, kedua-dua penggerak perubahan ini berharap dapat menjadikan musim perayaan kali ini lebih baik untuk penduduk tempatan Etwatwa.

1.jpg

FBS teruja dapat menjadi sebahagian daripada inisiatif mulia ini, berkongsi kegembiraan dan harapan kepada mereka yang memerlukan. Ini adalah projek kerjasama kedua FBS bersama Education Africa, dan jenama kami berbesar hati mempunyai rakan kerjasama yang boleh berkongsi komitmen dalam mencetus perubahan yang bermakna dalam komuniti tempatan.

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera